آموزشگاه وفروشگاه هنرآرایش وزیبایی مه آرا

هنر آرایش زیبایی وپیرایش همراه بافروش محصولات آرایشی بهداشتی

آموزشگاه وفروشگاه هنرآرایش وزیبایی مه آرا

هنر آرایش زیبایی وپیرایش همراه بافروش محصولات آرایشی بهداشتی

خرید باجایزه عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت-Lalique Amethyst Eclat


خرید محصول

عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت-Lalique Amethyst Eclat

لالیک آمیتیس اکلت–Lalique Amethyst Eclat عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت-Lalique Amethyst Eclat عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن لالیک آمیتیس اکلت – Lalique Amethyst Eclat از برند معروف لالیک در جولای سال ۲۰۱۴ ، یاقوت ارغوانی دیگری به عنوان جانشین محصول سال ۲۰۰۷ این برند یعنی عطر ادکلن زنانه لالیک آمیتیس ، عرضه به بازار گردید . برند لالیک اینبار با الهام از سنگ قیمتی و ارغوانی رنگ یاقوت ، عطر زنانه لالیک آمیتیس اکلت را طراحی نمود . رایحه ی عطر ادکلن زنانه لالیک آمیتیس اکلت به نسبت نسخه ی ۲۰۰۷ آن فشرده تر و غنی تر بوده و در همان ظاهر بطری بنفش رنگش قرار گرفته است ، اما اینبار طرح برجسته ی روی بطری آن با نقوش نقره ای مزین شده است . رایحه ی عطر ادکلن زنانه لالیک آمیتیس اکلت ، میوه ای ، گلدار و شیرین بوده که عطر ادکلن زنانه لالیک آمیتیس اکلت را تبدیل به عطری چهارفصل نموده است . در مسیر بویایی اش ابتدا رزین های آبدار و ترش توت سیاه به همراه تمشک . گلابی ظهور پیدا کرده و در قلب رایحه ی خود هارمونی گل های صد تومانی ، مگنولیا و رز آمده و در انتهای مسیر بویی خود کار را با توت سیاه ، مشک و چوب بنفش سورل به اتمام میرساند . رایحه ی عطر ادکلن زنانه لالیک آمیتیس اکلت دارای سیلیجی قدرتمند و از ماندگاری بالایی برخوردار است . موردی مناسب برای مصارف روزانه و شبانه و همچنین حضور در جمع می باشد.

قیمت این محصول 40000 تومان
 
خرید محصول

کرم مروارید ضد لک وپف دهنده صورت


کرم مروارید ضد لک وپف دهنده صورت

قیمت: 42000 تومان

ین کرم تنها مواد لایه بردار بدون اسید و شن میباشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! ! چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میکند .شماره مجوز وزارت بهداشت این محصول 100241012030 می باشد.کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند .

در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت.یک پک فوق العاده برای همه ، حتی آقایان ! بر گرفته ازاعماق دریادارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زیبایی که این کرم به شما میدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود میبالید . . . کرم طبیعی مروارید با دارا بودن مواد عالی کمک به نرمی لطافت وجوانی پوست می نماید این کرم حاوی پودر مروارید وگلیسیرین Bpو ویتامینE باعث پف صورت -دور چشم -و گردن میشود دارای روغن معدنی اسید نیتریک اسید ستیل و مواد معدنی دیگر میباشد.
. خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.

برخی از ویژگیها
1) کرم مروارید ضد لک وپف دهنده صورت  2) ضد لک وپف دهنده صورت مناسب گونه گذاری  3) کرم معجزه گر مرواریدسفید کننده روشن کننده  4) رمواد لایه بردار بدون اسید و شن  5) جهت اکسیژن رسانی و تهویه


خرید کرم مروارید ضد لک وپف دهنده صورت


نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 


rozita

رنگ فوری مو A+B و ماندگاری بالا


رنگ فوری مو A+B و ماندگاری بالا

قیمت: 32000 تومان

این شامپو با قفط یک بار استفاده موهای شما را به رنگ طبیعی مشکی برمی گرداند . این شامپو دارای خواص زیر است : - شستشو دهنده عالی موی سر -رنگ کننده موی سر به رنگ مشکی طبیعی فقط با یک بار استفاده - نرم کننده - حالت دهنده - ضد شوره - ضد میکروب -ویتامینه و پروتئینه - حداقل 20 بار استفاده از ایم محصول - ماندگاری رنگ مو تا استفاده از شامپویی غیر از آ + ب - درخشان کردن موی سر

محتویات این بسته شامل : 1- شامپوی رنگ کننده و تمیز کننده موی سر 2- شامپوی پیشرفت دهنده رنگ پذیری 3- دستکش مخصوص 4- دفترچه راهنما مدل : s -017 محصول مشترک اروپا P.R.C کلمات کلیدی: شامپو رنگ رنگ مو A+B رنگ موی فوری سر مو دستکش مشکی شستشو رنگ کننده موی سر رنگ موی طبیعی نرم نرم کننده حالت دهنده ضد شوره ضد میکروب شوره سر
خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود.

برخی از ویژگیها
1) حداقل 20 بار استفاده از این محصول  2) شستشو دهنده عالی موی سر  3) رنگ کننده موی سر به رنگ مشکی طبیعی فقط با یک بار استفاده  4) نرم کننده  5) حالت دهنده


خرید رنگ فوری مو A+B و ماندگاری بالا


نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 


rozita