آموزشگاه وفروشگاه هنرآرایش وزیبایی مه آرا

هنر آرایش زیبایی وپیرایش همراه بافروش محصولات آرایشی بهداشتی

آموزشگاه وفروشگاه هنرآرایش وزیبایی مه آرا

هنر آرایش زیبایی وپیرایش همراه بافروش محصولات آرایشی بهداشتی

ادکلن جیبی لالیک مردانه طرح آیفون


ادکلن جیبی لالیک مردانه طرح آیفون
قیمت: 20,000 تومان
این محصول مردانه در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباست، یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی خوب. طراحی شیشه از طراحی جوهردان مشهور سال ۱۹۱۳ شرکت لالیک الهام گرفته است.

نام این محصول Encre Noire به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی می‌شود. این محصول همانند توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در اندازه‌های ۵۰ و ۱۰۰ میل در شیشه معمولی و ۶۰ میل در شیشه کریستالی تولید شده است.

بوی چوبی در این کار کاملا مشهود است و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسب است.
خرید        سوال از فروشنده
ادکلن جیبی ۵۰ میل لالیک انکر نویر مردانه
قیمت: 16,000 تومان
با وجود اینکه ما هر روزه شاهد تولید و عرضه عطر و ادکلنهای متفاوت و مختلفی به بازار هستیم  با این حال ادکلنهایی که توانسته اند در بین مردم جای خود را باز کنند و بتوانند توجهات را به سمت خود جلب کنند بسیار کم بوده است. یکی از ادکلنهایی که دارای شهرت و مقبولیت گسترده ای است ادکلن مردانه لالیک انکر نویر(لالیک مشکی) است. این ادکلن با رایحه تلخ خود به صورت اختصاصی برای آقایان تولید شده است. بدون شک اگر شما نیز تنها یک بار لالیک مشکی را امتحان کنید متوجه تفاوت آن خواهید شد.
ادکلن مردانه لالیک انکر نویر(لالیک مشکی) در دسته رایحه های تلخ قرار می گیرد. رایحه اولیه این ادکلن برگرفته از چوب درختان سرو است. پس از مدتی رایحه درختان خس خس به خوبی به مشام خواهد رسید. نت پایانی این ادکلن مردانه نیز چوب کشمیر و مشک است. در حین استفاده از این ادکلن بوی چوب به خوبی به مشام می رسد. این ادکلن خوشبو و مردانه دارای ماندگاری بین هفت تا دوازده ساعت است.
هر شیشه این ادکلن محتوی۵۰ میلی لیتر ادکلن لالیک مشکی هستند.
خرید        سوال از فروشنده
ادکلن جیبی ۵۰ میل زنانه لانکوم لاویست
قیمت: 16,000 تومان
ادکلن زنانه لا ویه بل Lancome La Vie Est Belle for women در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی لانکوم ساخته شد که با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است. رایحه وانیل ، نعنا هندی ، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. این محصول سرشار از شادی، لذت ، فریبندگی و هیجان است و با رایحه ی غالب بادام تلخ ، وانیل و نعناع هندی برای بانوان بالای ۳۵ سال  مناسب تر می باشد و از میزان پراکنندگی عالی برخوردار است .

ترکیبات بویایی  Lancome La Vie Est Belle عبارتند از :

رایحه اولیه: توت سیاه – گلابی
رایحه میانی: زنبق – گل یاس – شکوفه پرتقال
رایحه پایه: وانیل – بادم سوخته – نعنا هندی – لوبیا تنکا
خرید        سوال از فروشنده
ادکلن جیبی اسمارت تام فورد بلک ارکید
قیمت: 8,000 تومان
عطر مردانه بلک ارکید تام فورد (Tom Ford Black Orchid for men & women EDP) در سال ۲۰۰۶ با رایحه ای جادویی ، افسونگر ، فریبنده و باورنکردنی به بازار عطرو ادکلن معرفی شد . رایحه ی غالب این عطرقارچ ، انگور سیاه ، میوه های جنگلی ، خس خس و گل حنا می باشد . این عطربه دلیل ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی که دارد همچنین رایحه ی بی نقص و جوان پسندانه اش از همان روزهای اول ورودش به ایران از طرفداران بسیاری برخوردار گشت . بهترین زمان مصرف از آن فصل پاییز می باشد .

نت های بویایی عطر زنانه Black Orchid Tom Ford for women عبارتند از :

رایحه اولیه : قارچ – گل یلانگ – ترنج – انگور سیاه

رایحه میانی : نیلوفر آبی – میوه های جنگلی

رایحه پایه : نعناع هندی – وانیل – خس خس – گل حنا – چوب صندل سفید
خرید        سوال از فروشنده
ادکلن جیبی اسمارت ایفوریا زنانه
قیمت: 8,000 تومان
همانطور که می دانید ادکلن های اسمارت به سفارش فرانسه و ساخته شده توسط شرکت اسمارت می باشند. ماندگاری بالا، ظاهر بسیار شیک و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب از ویژگی های این محصولات می باشد.

ادکن های ۱۵ میل اسمارت کالکشن با ده ها رایحه مختلف از برترین برندهای دنیا
امکان انتخاب بین انواع رایحه های موجود

·         برند:Smart Collection
·         حجم:۱۵ میل
·         اسپری دار
·         درب دار
·         سایز جیبی (ارتفاع ۸ سانتی متر)
·         بهمراه پکیجینگ کادوئی
·         همراه با پخش و ماندگاری زیاد
·         رایحه برترین و معروف ترین ادکلن های دنیا

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین(Euphoria Calvin Klein) محصول سال ۲۰۰۵ کمپانی معروف سی کی با رایحه ی گلدار و شرقی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در شبهای بلند و سرد زمستانی می باشد. عطر زنانه Euphoria Calvin Klein(ایفوریا کلوین کلاین) که توسط Carlos Benaim و Loc Dong خلق شد ، محصولی وسوسه انگیز و شیرینی است که به دلیل ترکیبات خاصش شما را به لذت بردن از زندگی دعوت می کند. رایحه ی آن بسیار دلپذیر و جادویی بوده و در بین بانوان بسیار محبوب می باشد . این عطربه دلیل ماندگاری بالا و کیفیت خوبی که دارد هنوز نیز در زمره ی پرفروش ترین های سی کی قرار دارد .

نت های بویایی عطر زنانه Calvin Klein Euphoria for women عبارتند از:
رایحه اولیه: انار
رایحه میانی: ارکیده ، نیلوفر آبی
رایحه پایه: گل بنفشه ، عنبر ، مشک ، ماهاگونی
خرید        سوال از فروشنده
عطر جیبی اسمارت ورساچه مشکی زنانه
قیمت: 8,000 تومان
ادکلن زنانه ورساچه مشکی رایحه‌ای کمیاب، حساس و مطبوع دارد. نت مرکزی ادکلن ترکیب مرموز و خنک گل یاسمن، شکوفه‌های پرتقال، گل صد تومانی و نارگیل است. نت بالای آن دارای فلفل، هل و زنجبیل بوده و با آکورد مشک، چوب صندل و عنبر به پایان می‌رسد. ورساچه مشکی در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد.

طیف وسیع مجموعه عطرهای شرکت اسمارت با الهام از رایحه و طراحی عطرهای مارک و برتر دنیا تولید می شوند.

یک انتخاب عالی برای افرادی که دوست دارند بو و احساس خوبی داشته باشند اما نمی خواهند هزینه گزاف عطرهای گرانقیمت را پرداخت کنند .

مجموعه عطرهای اسمارت رایحه عطرهای برند و معتبر دنیا از جمله  Issey Miyaki, Hugo Boss, Calvin Klein, Gucci, Nina Ricci, Eternity و بسیاری عطرهای مارک دیگر را شامل می شود.

ادکلنهای اسمارت کالکشن اصلی دقیقا رایحه ادکلنهای اصلی با همان مشخصات را دارا می باشند که از نظر هزینه بسیار با صرفه می باشند .

رایحه این ادکلنها دقیقا مانند ادکلنهای اصلی می باشد که ماندگاری بسیار بالایی دارند.

با توجه به ادکلنهای فیک یا درجه ۲ موجود در بازار که نسبت به ادکلنهای اصل مانگاری پایین تری دارند و در بعضی از موارد رایحه ها با نسخه اصلی تفاوت دارند این نوع ادکلنهای اسمارت با قیمت میانگین یک پنجم ادکلن اصل دارای مانگاری بسیار بالا و اسانس ۱۰۰% اصلی برندها می باشد که کاملا با صرفه می باشند .

توجه داشته باشید تنها ادکلنهایی از مارک اسمارت اصل می باشد که داری هولوگرام شرکت اسمارت کالکشن و بسته بندی سلفن دار باشد و مدل های مشابه دارای کیفیت پایین بسته بندی و رایحه تند الکل در آنها کاملا حس می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این ادکلنپرفیوم بودن تمامی مدل ها می باشد که رایحه مطلوب تری دارد نسبت به ادو تویلت
خرید        سوال از فروشنده
ادکلن جیبی ۵۰ میل ورساچه کریستال صورتی زنانه
قیمت: 16,000 تومان
این ادکلن در سال ۲۰۰۶ با رایحه ی شکوفه ها و میوه های منتخب Alberto Morillas به بازار عرضه شد. بطری صورتی اش آن را در مقایسه با Crystal Noir لطیف تر و درخشان تر جلوه می دهد.

ادکلن ورساچه صورتی زنانه محصول پرفروش ایران و اروپا

این عطر خوشبو توسط کمپانی بزرگ و معتبر ورساچه طراحی و ساخته و روانه بازار چهان شده است.

ادکلن ورساچه محصولی نسبتا جدید و خوشبوی کمپانی بزرگ ورساچه ایتالیا می باشد. این ادکلن به عطر بلوری روشن لقب گرفته است. این محصول از ترکیباتی مانند ماگنولیا و نیلوفر آبی و مشک و درخت ماهون تهیه و تولید شده است. ادکلن ورساچه برایت کریستال محصول پرفروشی در ایران و اروپا و کشورهای عربی می باشد. این ادکلن برازنده خانمهای جوان و جذاب و زیبا می باشد. قابل به ذکر است این ادکلن به ورساچه صورتی در ایران معروف شده است.
عمر محصول: ۱۰الی ۱۲ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاده استفاده: روز و شب

بدون شک شما نیز دوست دارید همیشه یک ادکلن بسیار خوشبو و شیک در جیب لباس یا در ماشینتان داشته باشید، تا در مواقع نیاز ادکلن محبوب شما سریعاً در اختیارتان باشد.

عطرهای جیبی ۵۰ میلی را می توانید در جیب و یا کیف خود قرار دهید و زمانی که به مهمانی میروید، ویا به سر کارتان می روید و یا کلاس درس و… کافیست داخل آسانسور از این عطر مقداری استفاده نمایید و وارد مکان مورد نظر شوید و از حس اعتماد به نفس و خوشبو بودن لذت ببرید.

داشتن حجم کم این ادکلنها باعث می شود، شما هر چند وقت یکبار با رایحه ای متفاوت بین دوستان و آشنایان ظاهر شوید. بعضی از افراد ادکلن اصلی و مورد علاقه خود را دارند، عطر جیبی ادکلن مورد علاقه خود را نیز تهیه می کنند و به عنوان عطریدکی همیشه در کنار خود نگه میدارند تا هر چند یکبار رایحه ی روی خود را تازه نمایند.


مشخصات






































ساخت کشور:


ترکیه


جنسیت:


زنانه


نوع عطر:


Eau De Perfume


رایحه:


خنک و شیرین


فصل:


بهار


حجم:


۵۰ml – 25ml


ماندگاری:


عالی


اسانس:


اصلی



خرید        سوال از فروشنده

عطر ادکلن زنانه شوپارد کاسکید Chopard Cascade

عطر ادکلن زنانه شوپارد کاسکید Chopard Cascade
پکیجینگ پلمپ و کادویی شیک و با کلاس کاملا مشابه نمونه اصلی و اورجینال درجه یک،بهترین و بالاترین کیفیت ++A طرح اصل و اورجینال امارات
رایحه : گرم و شیرین سایز : 75ML میلی لیتر

قیمت : 43,000 تومان

عطر ادکلن زنانه اسکادا جویفول Escada Joyful
پکیجینگ پلمپ و کادویی شیک و با کلاس کاملا مشابه نمونه اصلی و اورجینال درجه یک،بهترین و بالاترین کیفیت ++A طرح اصل و اورجینال امارات
رایحه : خنک و شیرین سایز : 75ML میلی لیتر

قیمت : 43,000 تومان

 عطر ادکلن مردانه باربری بریت ریتم Burberry Brit Rhythm
پکیجینگ پلمپ و کادویی شیک و با کلاس کاملا مشابه نمونه اصلی و اورجینال درجه یک،بهترین و بالاترین کیفیت ++A طرح اصل و اورجینال امارات
رایحه : گرم و تند سایز : 90ML میلی لیتر

قیمت : 43,000 تومان

عطر ادکلن زنانه ایو سن لورن اله Yves Saint Laurent Elle
پکیجینگ پلمپ و کادویی شیک و با کلاس کاملا مشابه نمونه اصلی و اورجینال درجه یک،بهترین و بالاترین کیفیت ++A طرح اصل و اورجینال امارات
رایحه : ملایم و شیرین سایز : 90ML میلی لیتر

قیمت : 43,000 تومان